سردار رادان: هیچ زائری بدون زدن مهر از مرز خارج یا وارد نمی شود / این صحبت که برخی در ورود و خروج مهر نمی‌زنند دروغ است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

برنا: فرمانده انتظامی کل کشور گفت: هیچ راهی برای عدم ورود و خروج زائران وجود ندارد زیرا گیت ها ثابت است و هیچکس نمی تواند از گیت خارج شود.

سردار احمد رضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: خوشبختانه – نیز با توجه به اقدامات انجام شده توسط نیروی انتظامی وضعیت قابل قبولی در زمینه افزایش حجم تولید گذرنامه و تسهیل در امر تولید داریم. گذرنامه و همچنین پاسپورت حج که تا آخرین روزها نگذاشته اند چهلمین مراسم خیلی خوب امسال بود.

وی افزود: تعداد گذرنامه ها از یک میلیون و 750 هزار عبور کرده است که بیش از 750 هزار گذرنامه حج و مابقی گذرنامه های عادی و حج است که متقاضیان می توانند در منزل ثبت نام کرده و مدارک خود را از طریق اپلیکیشن پلیس من ارسال کنند و پس از آن گذرنامه های آنها انجام می شود. منتشر و به آنها ارائه می شود.

سردار رادان ادامه داد: تمامی متقاضیان گذرنامه خود را به مبلغ 465 هزار تومان با اعتبار 5 سال دریافت کردند و در تمامی مرزها سامانه فرش قرار گرفت و این سامانه فرش به معنای کنترل خروج از کشور است. در مقابل، پلیس عراق این کار را انجام می دهد و این کنترل ها از هر دو طرف است و در غیر این صورت، ورود و خروج غیرقانونی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: جایی ندارد که مهر نزنند و بروند چون گیت ها ثابت است و هیچکس نمی تواند دروازه را ترک کند و اینکه می گویند بعضی ها مهر نمی پوشند دروغ است. در هنگام ورود و خروج مهر و موم کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *