وقتی رونالدو صفحه «ترانسفرمارکت» را بلاک کرد؛ «ارزش من را پایین نیاورید!»

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: ستاره پرتغالی فوتبال پس از اعلام ارزش خود در یکی از معتبرترین سایت های ارزیابی فوتبالیست های جهان، صفحه این سایت فوتبالی را در شبکه اجتماعی اینستاگرام مسدود کرد!

سایت معروف Transfermarkt برای طرفداران فوتبال کاملاً شناخته شده است. یک وب سایت آلمانی متخصص در ارائه اطلاعات جامع در مورد باشگاه ها و بازیکنان در سراسر جهان است و به عنوان یکی از معتبرترین منابع در زمینه فوتبال شناخته می شود.

این سایت دارای مکانیزم رتبه بندی بازار است که در آن قیمت بازیکنان بسته به عملکرد آنها در سطح ملی، سطح باشگاهی و سن افزایش و کاهش می یابد که عاملی در الگوریتم مورد استفاده در این سایت است.

مدیران بازار نقل و انتقالات فاش کردند که کریستیانو رونالدو در زمان بازی برای یوونتوس از قیمت اعلام شده در این سایت راضی نبوده و به مدیران این سایت اطلاع داده اند.

برنده 5 توپ طلا در آن زمان در 21 بازی سری آ 21 گل به ثمر رساند و 67.5 میلیون پوند ارزش داشت. این مبلغ کمتر از ۸۸ میلیون پوندی بود که یوونتوس برای جذب او از رئال مادرید در سال ۲۰۱۸ پرداخت کرد.

با این قیمت او در بین 37 بازیکن گران قیمت جهان قرار گرفت و از موقعیت خود بسیار ناراضی بود. بنابراین پس از مدتی صفحه ترانسفر مارکت در اینستاگرام را مسدود کرد!

او افزود: فکر می‌کنم فهرستی (در اینستاگرام) از 10 بازیکن گران‌قیمت 33 سال به بالا تهیه کردیم و (رونالدو) همچنان در رتبه اول بود، اما او گفت که باید ارزشش خیلی بیشتر از این باشد.

وی ادامه داد: ایشان ابتدا برای کارکنان شبکه های اجتماعی ما پیام ارسال کردند. جواب او را دادند و علت را برایش توضیح دادند و گفتند: در رده سنی خودت شماره یک هستی. فکر می کنم 30 تا 50 میلیون پوند تفاوت بین رونالدو و رتبه دوم لیست گران ترین بازیکنان بالای 33 سال بود. اما چند ایموجی فرستاد و بعد ما را بلاک کرد!

ارزش فعلی رونالدو در بازار 15 میلیون یورو است که با بالاترین رقم اعلام شده در سال 2014 که 120 میلیون یورو برآورد شده بود تفاوت زیادی دارد.

البته رونالدو تنها کسی نیست که در بازار نقل و انتقالات مشکل دارد. باشگاه فنرباغچه ترکیه نیز علیه این وبسایت به اتهام دستکاری منفی در ارزش این بازیکن شکایت کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *