شرایط فروش دنا پلاس اتوماتیک اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ایران خودرو شرایط فروش تره دنا پلاس اتوماتیک را برای متقاضیان خرید این خودرو از سامانه یکپارچه با اولویت پاییز 1403 اعلام کرد که در این بخشنامه مشتریان می توانند علاوه بر دنا پلاس، تره اتوماتیک را برای خرید انتخاب کنند. دنا پلاس اتوماتیک فقط به صورت فروش نقدی با موعد تحویل 90 روزه در اختیار مشتریان قرار می گیرد، اما مشتریان می توانند تارا اتوماتیک را به صورت حضوری یا نقدی خریداری کنند. ایران خودرو به متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک یا تارا اتوماتیک 7 روز مهلت داده است تا با مراجعه به سایت فروش محصولات ایران خودرو، پرداخت خود را تکمیل کنند.

شرایط فروش خودکار به علاوه سپتامبر 1403 هجری قمری:

شرایط فروش اتوماتیک دنا پلاس اعلام شد [شهریور ۱۴۰۳]

داینا پلاس اتوماتیک در حال حاضر یکی از محبوب ترین خودروهای موجود در بازار است. تفاوت فاحش قیمت این خودرو در بازار و کارخانه نشان از محبوبیت این خودرو در بین مشتریان ایرانی دارد. شرکت ایران خودرو این خودرو را با قیمت 701 میلیون تومان عرضه می کند اما برای خرید آن در بازار آزاد باید 956 میلیون تومان بپردازید. یعنی اختلاف قیمت این خودرو در بازار آزاد با کارخانه بیش از 250 میلیون تومان است.

ایران خودرو هم اکنون در حال تولید نوع جدید توربوشارژر اتوماتیک دنا پلاس با پسوند آپشنال است. دستیار ترمز (HBA)، دستیار استارت در سربالایی (HSA)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و سیستم کنترل کشش (TCS) نسبت به نسخه استاندارد به این خودرو اضافه شده است.

خرید سبوس اتوماتیک نیز مزایای زیادی برای مشتریان خواهد داشت. اختلاف قیمت خالی اتوماتیک این خودرو در بازار آزاد و کارخانه به 248 میلیون تومان می رسد که سود کلانی را نصیب صاحب آن می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *