شهادت ۱۰ فلسطینی در حمله اسرائیل به شمال کرانه باختری / رادیو اسرائیل: این، بزرگترین عملیات از سال ۲۰۰۲ در این منطقه خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: منابع خبری صبح – چهارشنبه از شهادت 10 فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به شمال کرانه باختری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری شهاب فلسطین، 10 فلسطینی در شهر جنین و اردوگاه فراعا در طوبس در شمال کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

منابع خبری صبح چهارشنبه از آغاز عملیات گسترده رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری خبر دادند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نوشت: عملیات در شمال کرانه باختری برای چند روز ادامه خواهد داشت و بالگردها و جنگنده های رژیم صهیونیستی نیز در آن شرکت خواهند کرد.

رادیو صهیونیستی گزارش داد که عملیات در شمال کرانه باختری بزرگترین عملیات از سال 2002 در این منطقه خواهد بود.

پس از عملیات 7 اکتبر، رژیم صهیونیستی علاوه بر آغاز جنگ در نوار غزه، حملات گسترده ای را در کرانه باختری انجام داد و تاکنون بیش از 10 هزار نفر دستگیر شده اند.

وزارت بهداشت فلسطین پیشتر اعلام کرده بود که تعداد شهدای کرانه باختری از 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی به 651 نفر رسیده است.

همزمان با آغاز روند هجوم به الاقصی، شهرک نشینان مسلح صهیونیست حملات خود را به فلسطینی ها تشدید کردند که منجر به افزایش دامنه ویرانی ها و ایجاد محدودیت برای ساکنان کرانه باختری شد.

از سوی دیگر، اشغالگران علاوه بر محدود کردن دسترسی فلسطینیان کرانه باختری به مسجد الاقصی و اقامه نماز در آن، به شهرک نشینان صهیونیست اجازه دادند تا منطقه این مکان مقدس برای مسلمانان را هتک حرمت کنند.

افزایش عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری، نگرانی جدی رژیم اشغالگر را از تکرار وقایع هفتم اکتبر این بار در کرانه باختری برانگیخته است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *