معرفی سریال بال غربی- The West Wing

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: بال غربی

  • خالق: آرون سورکین
  • سال انتشار: 1992 تا 2006
  • تعداد قسمت ها: 154
  • نوع: سیاسی، نمایشی
  • میانگین امتیاز بال غربی در وب سایت IMDb: 8.9

بازیگران:

راب لو
آلن آلدا
استوارد چانینگ
مویرا کلی
کریستین چنووث
D. Hill
آلیسون جنی
جاشوا مالینا
مری مک کورمک
جنل مولونی
ریچارد شیف
جان اسپنسر
بردلی ویتفورد
جیمی اسمیتز
مارتین شین

خلاصه سریال

مشاوران رئیس جمهور تلاش زیادی می کنند تا وظایف دشوار اداره کشور را مدیریت کنند و آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. افرادی که زندگی شخصی و وظایف کاری آنها به طور ناامیدکننده ای در هم تنیده شده است. جوزایا بارتلت یک رئیس جمهور قلابی دموکرات است که با اطرافیانش ارتباط خوبی برقرار نمی کند و سیاست های او بسیاری را از خود دور می کند. او و کارکنان متعهدش برای ایجاد تعادل بین نیازهای کشور و واقعیت سیاسی واشنگتن دی سی تلاش می کنند. دو دوره ریاست جمهوری شامل رسوایی ها، تهدیدها و درگیری های سیاسی بی شماری است. The West Wing توسط خبرگزاری ها و مجلات متعددی به عنوان یکی از بهترین فینال های سریال های خارجی انتخاب شده است. انجمن نویسندگان آمریکا حتی فهرستی از 101 سریال تلویزیونی بهترین فیلمنامه را تهیه کرد و The West Wing در رتبه دهم قرار گرفت.

بازیگران اصلی سریال The West Wing در پوستر اصلی

بال غربی یا باله غربی (به انگلیسی: بال غربی) یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی است که توسط آرون سورکین ساخته شده است. ژانر این سریال درام سیاسی و پخش کننده اصلی آن NBC است. پخش این سریال در 22 سپتامبر 1999 آغاز شد و پس از هفت فصل در 14 می 2006 به پایان رسید.
اساتید علوم سیاسی و کارمندان سابق کاخ سفید از این سریال تمجید کرده اند. در مجموع، سریال West Wing برنده 3 جایزه گلدن گلوب و 27 جایزه امی شده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *