فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پنجمین فراخوان حمایت از مرکز تحقیق و توسعه همراه اول برای پیام ها و پروژه های تحقیقاتی همسو با کسب و کار اپراتور همراه اول منتشر شده است.

بر اساس اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در راستای اهداف خود و به منظور تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه، توسعه تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری‌های نوین و داخلی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از پایان نامه ها و پروژه های تحقیقاتی حمایت کرده است.

این حمایت مبتنی بر رویکرد اجرا و ارتقای کیفی پایان نامه های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان فوق دکتری و بهره مندی از توانمندی اعضای هیات علمی دانشگاه و به گونه ای منطبق با نیازهای پژوهشی دانشگاه می باشد. -شرکت رفیق الاول در دانشگاه. فرم جایزه پژوهشی

در این راستا دانشجویان و پژوهشگران می توانند با اطلاع از حوزه های دارای اولویت و ثبت نام حداکثر تا 24 مهر 1403 به نشانی https://B2n.ir/MCI_Grant بازگشت به

در پنجمین دوره این فراخوان، حوزه های فناوری و محورهای اولویت دستیاران اول شناسایی شد و طرح های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

طرح های ارسالی بر اساس محورهای اولویت باید نیاز محور و سازگار با توسعه کسب و کار همراه اول اعلام شده توسط مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور باشد.

شایان ذکر است در چهار دوره گذشته بیش از 600 دانشجو ثبت نام کردند که از این تعداد 212 دانشجو مورد حمایت قرار گرفتند. 142 دانشجوی ارشد، 64 دانشجوی دکترا و 6 محقق فوق دکتری بودند.

مجموع حمایت های مالی حدود 120 میلیارد ریال بوده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *