قیمت آپارتمان در گیشا؛ مظنه فروش مسکن و هزینه اجاره‌نشینی

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بعدی: قیمت آپارتمان در گیشا در قالب آمار رسمی تحت عنوان منطقه دو تهران اعلام می شود. آخرین اطلاعات بانک مرکزی حاکی از آن است که متوسط ​​قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی 124 میلیون تومان است و می توان ارزش یک خانه 100 متری در این نقطه از تهران را بین 12 تا 13 در نظر گرفت. میلیارد تومان. به طور متوسط. به این ترتیب قیمت یک آپارتمان در گیشا نسبت به میانگین کل شهر که متری 86 میلیون تومان است، حدود 45 درصد بیشتر است. مالکان در گیشا انتظار دارند که اجاره بها را با همان نرخ از مستاجران دریافت کنند.

قیمت یک آپارتمان در گیشا چقدر است؟

بر اساس آخرین آمار رسمی قیمت یک واحد آپارتمان در گیشا و محله های منطقه دو تهران متری 124 میلیون و 220 هزار تومان است. عدد اعلام شده از سوی بانک مرکزی شامل تمامی محلات واقع در منطقه دو تهران است و اختلاف سنی ساختمان با تسهیلات واحد متوسط ​​در نظر گرفته شده است.

به این ترتیب قیمت یک آپارتمان در گیشا برای یک خانه دو خوابه با متراژ 100 متر مربع به طور میانگین به 12 میلیارد و 422 میلیون تومان می رسد. یا مثلاً شخصی که برای خرید و جابجایی خانه 50 متری به املاک گیشا مراجعه می کند، احتمالاً با ارقامی نزدیک به شش میلیارد و 211 میلیون تومان روبرو می شود.

قیمت آپارتمان در گیشا با توجه به آگهی های درج شده در سکوهای خرید و فروش ملک، البته بالاتر از آمارهای رسمی است و تا کنون دست فروشان به طور متوسط ​​هر متر مربع 140 میلیون تومان است. با این اوصاف، اگر به فایل های پیشنهادی نگاه کنیم، قیمت یک آپارتمان 100 متری در گیشا باید به حدود 14 میلیارد تومان برسد و این رقم برای یک واحد 50 متری به هفت میلیارد تومان کاهش می یابد.

به عنوان مثال قیمت یک آپارتمان 98 متری در گیشا از سوی فروشنده 12 میلیارد و 300 میلیون تومان تعیین شد. به این ترتیب فروشنده انتظار دارد هر متر مربع آپارتمان را 125 میلیون و 510 هزار تومان دریافت کند، واحد را با آسانسور، انباری و پارکینگ برای فروش گذاشته است و هشت ساله است. قاعدتاً انواع فایل های دیگر در گیشا آماده فروش هستند و ممکن است تعداد درخواستی فروشنده با آمار رسمی فاصله زیادی داشته باشد.

آپارتمان 100 متری گیشا که با قیمت 19 میلیارد به بنگاه های معاملات ملکی سپرده شد یکی از این گزینه هاست. فروشنده قیمت متری 190 میلیون تومان را اعلام کرد و احتمالاً مواردی مانند فر، مایکروفر، گاز بوش، شیرآلات توکار و سایر آپشن ها در قیمت پیشنهادی فروشنده موثر بوده است.

از سوی دیگر، فروشنده می تواند پیشنهاد کند که قیمت آپارتمان در گیشا کمتر از آمار رسمی است. در این صورت یا عمر ساخت واحد بیش از حد طولانی می شود و یا آپارتمان پیشنهادی از امکانات رفاهی مهمی مانند آسانسور محروم می شود. به عنوان مثال قیمت یک آپارتمان 81 متری در گیشا از سوی فروشنده 7 میلیارد و 900 میلیون تومان تعیین شده است. متری 97 میلیون و 530 هزار تومان بر اساس آمار رسمی متری 27 میلیون تومان. واحد مورد نظر علاوه بر ساخت 20 سال پیش در طبقه سوم و فاقد آسانسور می باشد.

با همه این حرف ها قیمت یک آپارتمان در گیشا حدود 45 درصد بالاتر از میانگین قیمت تهران است که نزدیک به 86 میلیون دلار در هر متر مربع است. تقریبا همین درصد را در بازار اجاره می توان دید.

هزینه اجاره آپارتمان در گیشا چقدر است؟

اجاره آپارتمان در گیشا برای مستاجری که یک خانه 100 متری با بودجه 200 تا 300 میلیون دلاری از قبل خریداری می کند می تواند ماهانه 30 یا 40 میلیون اجاره بها داشته باشد.

آپارتمان 100 متری در گیشا با همین فرمول آماده اجاره به مستاجر جدید می باشد. واحدی به مساحت 100 متر مربع 13 سال پیش ساخته شد. مالک برای خرید خانه با امکانات کامل 250 میلیون دلار پیش درخواست کرده و انتظار دارد مستاجر ماهانه 30 میلیون تومان بپردازد.

اجاره یک آپارتمان دیگر به متراژ 100 متر با امکانات مشابه و عمر ساخت سه سال مستلزم 300 میلیون ودیعه و 40 میلیون اجاره ماهانه است. اجاره آپارتمان یک خوابه در گیشا با همین شرایط یعنی ودیعه 200 تا 300 میلیونی ممکن است ماهیانه بین 15 تا 25 میلیون تومان برای مستاجر هزینه داشته باشد.

به عنوان مثال یک آپارتمان 55 متری در گیشا با سن ساخت 33 سال و 250 میلیون پیش پرداخت و اجاره ماهانه 15 میلیون برای مستاجر جدید موجود است. یک واحد دیگر به مساحت 55 متر مربع با هفت سال ساخت نیازمند 250 میلیون ودیعه و 30 میلیون اجاره ماهانه است.

رهن کامل آپارتمان در جیشا از حدود یک میلیارد تومان برای ارزان ترین آپشن ها یعنی واحدهای قابل حمل و کمترین امکانات شروع می شود و برای آپشن های با متراژ زیاد و امکانات کامل به هشت میلیون تومان می رسد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *