آماده باش هریس برای جانشینی بایدن

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: اعضای برجسته حزب دموکرات در جریان مبارزات انتخاباتی بایدن با ترامپ نگرانی خود را از وضعیت بایدن ابراز کردند و کامالا هریس گزینه پیشنهادی برای جانشینی وی در نظر گرفته شد.

عملکرد ضعیف جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در مناظره عصر پنجشنبه با دونالد ترامپ، منجر به درخواست برخی از هم حزبی های وی برای کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری شد.

تنها چند ماه تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است که کمپین انتخاباتی او را به خطر انداخت.

به گزارش یو اس ای تودی، نگرانی های حزب دموکرات در مورد وضعیت بایدن در جریان مبارزات انتخاباتی آمریکا تا حدودی توجه را به سمت کامالا هریس، معاون فعلی رئیس جمهور آمریکا معطوف کرد.

نامزدی هریس برای نامزدی حزب دموکرات، او را به اولین زن سیاه پوستی تبدیل می کند که در ایالات متحده انتخاب می شود و احتمالاً به عنوان جانشین بایدن که 81 سال سن دارد و او 59 سال سن دارد، کار خود را آغاز خواهد کرد.

اگرچه انتخاب بایدن به عنوان نامزد اولیه حزب دموکرات از ابتدا تحت تاثیر سن و سلامتی او بود، اما تردیدهای زیادی وجود داشت، اما گزینه دیگری از سوی حزب دموکرات برای رقابت با او و جایگزینی او پیشنهاد نشد.

دموکرات ها از بایدن خواستند در مناظره روز پنجشنبه خود نشان دهد که قدرت و توانایی شرکت در دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را دارد. با این حال، برخلاف درخواست آنها، بایدن در اولین مناظره انتخاباتی خود نتوانست عملکرد خوبی در برابر ترامپ داشته باشد.

این موضوعی است که در نهایت باعث شد تا اعضای برجسته دموکرات خواستار کناره گیری بایدن شوند. مایکل تایلر، مدیر ارتباطات ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، در مصاحبه با خبرنگاران گفت که درخواست های استعفای بایدن در مبارزات انتخاباتی او مطرح نشده است.

با این حال، برخی از قانونگذاران کنگره آمریکا و حتی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا که عملکرد بایدن را در جریان مناظره با ترامپ تماشا کردند، اکنون در حال بررسی این موضوع هستند که چه کسی می تواند به عنوان جایگزین بایدن در رقابت های ریاست جمهوری معرفی شود.

علیرغم برخی پیشنهادها مبنی بر جایگزینی هریس توسط بایدن، او تنها فردی بود که پس از مناظره روز پنجشنبه از رئیس جمهور حمایت کرد.

برخلاف انتقاد شدید اعضای حزب دموکرات از بایدن، هریس عملکرد بایدن را شروعی آرام در مبارزات انتخاباتی او علیه ترامپ توصیف کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *