بزرگراه همت باز شد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا: رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی بزرگراه شهید همت برای تردد در دو محور شرق به غرب و بالعکس خبر داد.

سرهنگ مصطفی زینی وند در این خصوص گفت: از ساعت 23 شب گذشته در راستای اجرای عملیات نصب سطح دوار غیرهمسطح بزرگراه شهید همت بعد از پل اشرفی- اصفهانی توسط سازمان نظام مهندسی و عمران شرق-شهرداری تهران. جهت غربی این جاده نیز بزرگراه بعد از پل بزرگراه شهید اشرفی – اصفهانی و جاده غرب به شرق پل بزرگراه شهید ستاری بسته شده و بار ترافیکی به جاده های جایگزین هدایت شد. به منظور تامین امنیت محیط کارگاه برای استقرار نیروهای ویژه و جرثقیل های سنگین در سطح بزرگراه و اجرای این پروژه.

وی افزود: حدود ساعت 11 صبح – جمعه 24 تیرماه محدودیت تردد در بزرگراه شرق به غرب بزرگراه شهید همت پس از نصب قسمت های شمالی سقف دوربرگردان که با استفاده از جرثقیل های مخصوص انجام شد، رفع شد. راه تردد به روی شهروندان باز شد در پی نصب بخشهای جنوبی سطح این دوربرگردان غیرهمسطح، محدودیت محور غرب به شرق ساعت 21 امشب بازگشایی شد.

زینی وند گفت: در راستای اجرای این محدودیت های ترافیکی در محور غربی بزرگراه شهید همت اطلاع رسانی گسترده ای در روز گذشته انجام شد و شهروندان عزیز نیز همکاری خوبی با پلیس برای اجرای این محدودیت ها داشتند.

رئیس اداره مهندسی راهنمایی و رانندگی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن عذرخواهی از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند به دلیل افزایش زمان و طول مسیر در حین اجرای این محدودیت ها، از سرعت، رعایت مقررات رانندگی و همچنین تجلیل از آنها تقدیر کرد. رفتار خوب. وی از همکاری پلیس در این زمینه تشکر کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *