تهرانی‌ها مراقب تندباد شدید باشند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: مدیرکل هواشناسی سازمان هواشناسی گفت: پدیده اصلی وزش باد شدید می تواند با گرد و غبار محلی ناشی از بیابان های اطراف همراه باشد که باعث کاهش دید می شود.

صادق زیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درباره آخرین وضعیت جوی استان تهران گفت: صبح – در استان قم به دلیل گرد و غبار، دید کاهش یافت اما انتظار داریم این روند در جنوب با شدت بسیار کمتری رخ دهد. استان تهران و وزش باد بیشتر در جنوب استان تهران و شهرستان های ری و ورامین پیش بینی می شد.

وی با بیان اینکه شهر تهران البته در معرض گرد و غبار نخواهد بود، تصریح کرد: اساسا هر چه وزش باد شدید به سمت قم حرکت کند، گرد و غبار بیشتری را شاهد خواهیم بود و استان هایی مانند قم مرکزی بیشتر غبارآلود خواهند شد.

وی هشدار داد: پدیده اصلی وزش باد قبل از ظهر یعنی از ساعت 18 تا 12 ظهر رخ می دهد و ممکن است با گرد و غبار محلی ناشی از بیابان های اطراف همراه باشد که باعث کاهش دید می شود.

وی افزود: در این شرایط جوی در مناطق مستعد طوفان گرد و غبار احتمال آسیب به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط تابلوها، تابلوهای تبلیغاتی، داربست ها و سازه های موقت، احتمال سقوط اجسام از ارتفاعات و احتمال سقوط وجود دارد. اشیاء درختان را می شکنند، بنابراین در این مناطق باید احتیاط کرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *