جذب گلر خارجی، خواسته نکونام نیست!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ماجرای جذب دروازه بان خارجی توسط مدیریت استقلال و شایعات جدایی سیدحسین حسینی سوژه داغ امروز فوتبال ایران است. در این زمینه پیشکسوتان استقلال زیادی اظهار نظر کرده اند که اکثر آنها معتقدند باید جلوی رفتن سید حسین گرفته شود.

منصور رشیدی، دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی که چندین سال با سیدحسین حسینی کار کرده و کاپیتان محبوب آبی ها را به خوبی می شناسد، درباره مسائل پیش آمده برای حسینی به خبرگزاری فارس گفت: تعجب می کنم که چرا به دنبال این هستند. دروازه بان؟ حسینی فصل گذشته نشان داد که آماده است. او یک بازیکن ملی با سابقه خوب در مسابقات بین المللی است. می توان 2 دروازه بان جوان را در کنار او قرار داد و یک مربی خوب دروازه بان را بالای سر آنها قرار داد تا مشکلات تیم در این زمینه حل شود.

وی افزود: بیرانند، حسینی، مظاهری و حقیقی دروازه بان های جوانی بودند که به اردوی تیم ملی آوردیم. هیچ کس آنها را نمی شناخت. الحسینی در شیراز بود. بیرانوند امیدوار بود نفت بگیرد. در همان زمان خبرنگاران سؤالاتی را مطرح کردند که من گفتم هر چهار نفر در سطح تیم ملی هستند و آینده خوبی دارند.

الرشیدی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: الحسینی تازه دروازه بانی شده که در آسیا از او راضی نیست؟ او در مسابقات مختلف و سنگین بین المللی چه در تیم ملی چه در هر باشگاهی شرکت کرده است، نمی دانم چرا اینطور فکر می کنند. فکر نمی کنم خود نکونام چنین تصمیمی گرفته باشد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *