ساکت خودش را ممنوع‌المذاکره کرد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اعلام تصمیم رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی مبنی بر کنار گذاشتن امتیاز این تیم مازندرانی یکی از جنجالی ترین اتفاقات پیرامون فوتبال ایران بود. پس از انتشار اطلاعیه فروش باشگاه نسیج در رسانه های رسمی این باشگاه، الساکت الهامی سرمربی سرخ پوشان شمالی که قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد، در پیامی با هواداران خداحافظی کرد. اینستاگرام. وی اعلام کرد که به دلیل غیبت حدادیان باید برود.

در چنین شرایطی طی چند روز گذشته بسیاری از مسئولان استانی مازندران تلاش هایی را برای برگرداندن حدادیان از تصمیمش برای مدیریت این تیم انجام دادند که البته هنوز به نتیجه نرسیده است اما رایزنی ها در این زمینه همچنان ادامه دارد. .

سلسله اتفاقات و بلاتکلیفی در مورد مالکیت منسوجات نیز بر آینده سکاح حامی تأثیر گذاشت. این مربی موفق و باتجربه اگرچه از برخی تیم های لیگ برتری پیشنهاداتی دریافت کرده اما هنوز با آنها صحبتی نکرده و منتظر مشخص شدن وضعیت مالکیت نساجی است.

الحمی در این باره گفت: باید ببینیم که آیا رضا حدادیان، مالک نساجی، بازیکن تیمی است یا نه ببینید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.»

او اضافه کرد: من به هادران نساجی متعهد هستم و مهندس حدادیان هم در این سمت است. امیدوارم در این مدت با حدادیان و مدیرعامل باشگاه صحبتی نداشته باشم. نمی دانم با نساجی چه تصمیمی می گیرم، اگر شرایط حدادیان برای ادامه تیم مهیا باشد، شکی نیست، چون با حدادیان به نساجی آمدم و کار را پیش بردم بیا جلو و به وضعیت نساجی فکر کن.»

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *