شرایط فروش کوییک GXR-L اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

سایپا شرایط فروش کوییک GXR-L را به شکلی غیرعادی اعلام کرد. بخشنامه فروش سایپا در اختیار مشتریان جدید این شرکت قرار می گیرد. متقاضیان عادی برای برنامه تبادل خودروهای قدیمی و برنامه جمعیت جوان می توانند برای Quick GXR-L ثبت نام کنند.

جزئیات شرایط فروش GXR-L Express

شرایط فروش Quick GXR-L از روز سه شنبه 19 جولای آغاز خواهد شد. متقاضیان برای ثبت نام این خودرو باید به سایت فروش آنلاین محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس http://saipa.iranecar.com مراجعه کنند. ثبت نام در سایت فروش اینترنتی سایپا مستلزم آن است که متقاضیان قبلاً نام کاربری و رمز عبور را دریافت کرده باشند.

فروش سریع GXR-L عالی است. بنابراین کل مبلغ خودرو در یک مرحله از متقاضی دریافت می شود. سایپا قیمت کوییک GXR-L را 379 میلیون تومان اعلام کرد. خودروها ظرف 90 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می شود. قیمت کوییک GXR-L در بازار آزاد معادل 432 میلیون تومان؛ بنابراین می توان گفت که خرید این خودرو برای سرمایه گذاران چندان سودآور نیست و مصرف کنندگان واقعی بهتر است کوییک GXR-L را خریداری کنند.

نگاهی به Quick GXR-L بیندازید

Quick GXR-L در واقع یک کلون از Quick GXR است. ظاهر این خودرو شباهت زیادی به کوییک اس تایپ R دارد و تنها راه تشخیص آن نگاهی به نام های گچ شده بر روی شیشه های خودرو است. Quick GXR-L همان Quick GX-L با بدنه دو رنگ است.

کوییک GXR-L مجهز به نسخه بهبود یافته موتور M15 است که سایپا آن را M15 GSI می نامد. دلیل نامگذاری این موتور به دلیل اضافه شدن GSI به این خودرو است. طبیعتا این موتور به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ نیز مجهز است. موتور M15 GSI حداکثر قدرت 90 اسب بخار و 137 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس پنج سرعته دستی نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *