معرفی سریال سقوط | سایت انتخاب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: پاییز

ژانر: درام، عاشقانه

کارگردان: سجاد بهلوان زاده

تهیه کننده: محمدرضا منصوری

سال انتشار: 1401

تعداد قسمت ها: 9

بازیگران: حمید فرخ نژاد، سجاد بابایی، عباس جمشیدی فر، الناز ملک، وحید آقابور، امین میری، رزاق رادان، وحید عبدالمجیدی، ملیکا عبدالله، یاشار یحیایی، عزام کبودیان، علی حسام فر و…

خلاصه

داستان سریال پاییز حول رابطه عاشقانه زوجی عاشق به نام آیسان و کاکان می‌چرخد که پس از گذراندن روزهای تلخ و دشوار ابتدای زندگی این زوج، زندگی جدیدی را به دست می‌آورند. آنها به ماه عسل می روند تا درخت جوانه های عشق میوه دهد. سفری که پایان تلخی دارد. این فیلم با استفاده از بازیگرانی از اقوام مختلف ایرانی و با بهره گیری از توانایی های فراوان بازیگران جوان و پرشور به یک سریال اکشن جذاب تبدیل شده است.

سریال پاییزی + داستان فیلم، موضوع، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت

تم سریال پاییزی

سریال معروف «سقوط» بر اساس یک داستان عاشقانه بر اساس یک اتفاق سیاسی و البته جاسوسی ساخته شده است. این فیلم را باید داستان زنان شجاع ایران دانست. زنانی که در هر شرایطی سعی می کنند حقوق خود را از ستمگران به دست آورند. سریال پاییز داستان دختری در میان زنان ایرانی است که در دام دشمن افتاد.

سریال پاییزی + داستان فیلم، موضوع، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت

پدیده سریال کسی نیست جز الناز ملک که در اولین نقش خود جلوی دوربین به خوبی درخشید و به خوبی با آنچه فیلمنامه از او انتظار داشت کنار آمد.

قهرمان اصلی سریال آیسان است و داستان را از دید او می بینیم. ما همیشه با او هستیم. در اکثر طرح ها وجود دارد و دامنه اطلاعات مردم محدود به آنچه می بیند و می فهمد است. این قاعده ای است که البته هر از چند گاهی نقض می شود و ناگهان وارد فضای اداره اطلاعات در سنندج می شویم – بدون اینکه آیسان با آنها تماس بگیرد.

آنچه از نظر تصویر از دید کارگردان چشمگیرتر است، وجود صحنه ها و تزئینات مهدوی در سرتاسر سریال است. جای تعجب نیست که فردی که سابقه همکاری با مهدویان در چندین پروژه را داشته، با تاثیر از او و زیبایی شناسی اش، میزانسن و دکوپاژ فیلمش را طراحی کرده است. این شباهت‌ها از همان پلان ابتدایی، جایی که دوربین آزادانه دست‌های آیسان را دنبال می‌کند و با او به همه جا می‌رود، همه جا او را مشاهده می‌کند. میزانسن مورد علاقه مادویان است و او از اولین فیلمش برای مستندسازی هدفش به آن توجه ویژه ای داشته است.

سقوط عوامل سریال

وجود تیمی قوی در این مجموعه منجر به نتیجه بسیار مهمی در تولید یک اثر هنری شد. نکته جالب در سریال پاییز حضور سجاد بهلوان زاده برای اولین بار روی صندلی کارگردانی است.

خروج فرش بهلوان زاده
پروژه محمدرضا منصوری
مشاور کارگردان محمد حسین مهدویان
مدیر فیلمبرداری هادی بهروز
ویرایش مهدی السعدی
موسیقی حبیب خزایی متواری شد
طراح تئاتر بهزاد جعفری تاده
طراح گریم شهرام خلج
اصطلاح مهرشاد ملکوتی
طراح مد آگرین صالحی
ضبط صدا کانکتور میل لنگ محکم
انتخاب بازیگر کیمرث مرادی
جلوههای بصری امین بهلوان زاده
زمینه جلوه های ویژه ایمان گرمیان
مدیر تولید اسماعیل کلب آبادی
مدیر تولیدات نظامی محمد حیدرقلی
مدیر خرید هادی غفارلو
برنامه نویس محسن جعفرزاده
دستیار اول کارگردان جعفر نعمانی
منشی تئاتر محسن البهاری
عکاس مهدی راغب

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *