معرفی فیلم زیر پاریس- Under Paris ‌

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام فیلم: Under Paris

ژانر: اکشن، ترسناک، درام

انتشار: 2024

کارگردان: خاویر جینز

کشور سازنده: فرانسه

زبان فرانسوی

امتیاز (IMDB): 5.2 از 10

بازیگران: برنیس بژو، نسیم لیز، آنائیس بارلو، ایناکی لارتیگ، لئا لوانت و…

خلاصه

حمله وحشیانه کوسه قاتل در رودخانه سن پاریس!
در پاریس، یک ابر کوسه مرگبار در رودخانه سن وجود دارد و یک مسابقه بین المللی سه گانه در شرف برگزاری است. آیا یک دانشمند می تواند این کشتار خونین را قبل از اینکه این موجود دریایی جهش یافته انتخاب کند تا تعدادی از بهترین ورزشکاران جهان را بخورد، متوقف کند؟

تحت بررسی فیلم پاریس

در مورد فیلم

پاریس برای اولین بار میزبان مسابقات قهرمانی سه گانه رودخانه سن بود. یک دانشمند متوجه یک کوسه بزرگ در حال شنا در اعماق رودخانه می شود و او باید با کمک پلیس رودخانه جلوی این حمام خون را بگیرد. «زیر پاریس» به کارگردانی خاویر جینز در سال 2024 تولید شد و این روزها در صدر فهرست نتفلیکس قرار دارد. این فیلم محصول کشور فرانسه و در ژانر اکشن، ترسناک و درام می باشد.

Under Paris از دیگر فیلم‌های کوسه با پیش‌فرض منحصربه‌فرد متمایز است، اما در نهایت حمام خون شبیه دیگر فیلم‌های ترسناک محبوب کوسه است.

سباستین آشر و یانیک داهان، فیلمنامه نویسان فیلم Under Paris، یک پایگاه محیطی را برای میانجیگری ایده دیوانه وار خود انتخاب کردند، که در آن یک کوسه بزرگ که توسط آلودگی اقیانوس ها به وجود آمده می تواند اکنون به راحتی در آب شیرین زندگی کند، که توجیه اولیه آن منجر به قسمت جدیدی از فیلم عظیم می شود. وحشت حیوانات

تحت بررسی فیلم پاریس

پیام زیست محیطی فیلم خیلی موعظه آمیز نیست، اما بیانیه ای کلاسیک در مورد آلودگی و تأثیر آن بر زندگی دریایی ارائه می دهد که به نظر می رسد لحظاتی از فیلم میزبان بونگ جون هو را تداعی می کند. به طور کلی، Under Paris یکی از نمونه های پذیرفته شده این زیرژانر در سال های اخیر است که نشان می دهد فیلمسازانی که آن را تولید کرده اند به محصول در حال ساخت اهمیت می دهند.

تحت بررسی فیلم پاریس

من فکر می کنم کلید چیزی که باعث می شود فیلم خسته کننده نباشد سرعت آن است. خاویر جینز به عنوان کارگردان اجازه نمی دهد فیلم خیلی کند شود تا مخاطب وقت داشته باشد درباره حفره های داستان سوال بپرسد. در واقع آمیختگی اکشن و تعلیق همراه با درام پیرامون شخصیت ها به گونه ای مدیریت می شود که بتوان مخاطب را سرگرم کرد.

پانویسها و منابع

در دنیای واقعی خارج از سینما، از زمان اعلام المپیک پاریس، صحبت از آزمایش های خطرناک آب در داخل و اطراف شهر شایعاتی را در رسانه ها به راه انداخته است. حتی دیده‌ایم که امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه بارها به خبرنگاران تاکید می‌کند که آب‌های پاریس برای مسابقه مناسب است، در حالی که آلودگی رودخانه سن، پس از سرمایه‌گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری برای امکان‌پذیر کردن آن‌ها، سرانجام مسابقات آب‌های آزاد را به بخشی از مسابقه تبدیل کرد. مسابقات سه گانه دریایی در آنجا برگزار می شود.

تحت بررسی فیلم پاریس

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *