مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: باشگاه تراکتورسازی به تازگی از انتقال مهدی الترابی خبر داده و همچنین اعلام کرده که این ستاره فصل آینده در تیم تبریزی حضور خواهد داشت.

مهدی ترابی ستاره برجسته پرسپولیس در فصول گذشته بود که عملکرد فوق العاده و کم نظیری ارائه کرد و هواداران این تیم او را کلید قهرمانی معرفی کردند. در شرایطی که خود را در محاصره شایعات نقل و انتقالاتی مبنی بر جدایی از پرسپولیس دید، تصمیم خود را گرفت و راهی تراکتورسازی شد.

الترابی در این مدت 179 بازی با پرسپولیس انجام داد و در 90 گل این تیم هم تاثیر داشت و با پرسپولیس 5 قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان سرخپوشان شد و به گروه پیوست. از موثرترین بازیکنان پرافتخار لیگ برتر ایران

نکته جالب در مورد ترابی این است که او از لیگ هجدهم تاکنون برای هیچ تیم ایرانی بازی نکرده و حالا تراکتورسازی موفق شده این بازیکن را از تیم قهرمان لیگ برتر بگیرد و در اوج آمادگی به تبریز منتقل کند. عظمت کار محمدرضا زینوزی زمانی مشخص می شود که بدانید در این سال ها هیچ باشگاهی نتوانسته الترابی را از پرسپولیس جدا کند.

مهدی الترابی در حالی به ستاره اول تیم تراکتورسازی تبدیل خواهد شد که جایگاه خود را در تیم ملی ثابت کرده و در تمامی لیست های امیر قلانویی حضور داشت و به این ترتیب سرخ پوشان تبریزی موفق به جذب یک ملی پوش باتجربه شدند.

در این بین پرسپولیس تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد مهدی ترابی انجام داد اما این محمدرضا زینوزی و سعید مظفری زاده بودند که امضای نهایی را از او گرفتند و ترابی را تراکتورسازی کردند.

ترابی قبل از دوران محمدرضا زنوزی یک بار تا آستانه انتقال به تراکتورسازی پیش رفت اما در آن زمان پرسپولیس مدیران سایپا را متقاعد کرد تا موافقت او را برای حضور در این تیم صادر کنند اما این بار به عنوان بازیکن آزاد به تراکتورسازی پیوست.

مهدی ترابی اولین و شاید مهم ترین خرید باشگاه تراکتورسازی در نقل و انتقالات تابستانی است اما خریدهای دیگری هم خواهند داشت.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *