«همستر کامبت» رکورد گینس می‌زند؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اسنا: بازی تلگرامی «همستر کامبت» سومین اپلیکیشن تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر رسیده است.

در دنیای فناوری، رسیدن به 150 میلیون کاربر یک دستاورد فوق العاده است. تنها موفق ترین پلتفرم ها به این نقطه عطف می رسند و ظهور Hamster Combat یکی از موفق ترین داستان های سال 2024 بوده است.

در سال 2016، بازی واقعیت مجازی موبایلی «Pokemon Go» در عرض 33 روز به 150 میلیون کاربر رسید و این رکورد تا تابستان 2023 شکسته خواهد شد، زیرا اپلیکیشن «تداول» اینستاگرام در عرض 6 روز به 150 میلیون کاربر رسید.

«Treads» همچنان این رکورد را در اختیار دارد، اما «Hamster Combat» در تلگرام ادعا می‌کند که سومین اپلیکیشن در تاریخ است که به سرعت از مرز 150 میلیون کاربر عبور کرده است.

سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران Metaverse “Sandbox” به کوین تلگراف گفت: “رشد باورنکردنی بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند Hamster Combat در حال اختراع رویکرد بازی های کلیکی برای کسب درآمد هستند.” انجام دادند

مکانیک‌های بازی Hamster Combat به محتوای بازی در یوتیوب و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مرتبط هستند. در نتیجه، صفحه یوتیوب “همستر کامبت” از تعداد مشترکین “مستر هیولا”، بیشترین مشترک کانال یوتیوب، پیشی گرفته است.

این تیم به عنوان اولین کانال یوتیوب که در یک هفته بیش از 10 میلیون مشترک را جذب کرد، رکورد جهانی گینس را به نام خود ثبت کرد. یک کارشناس یوتیوب به کوین تلگراف گفت: همستر کامبت در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار بازدید از کانال یوتیوب خود درآمد کسب می کند.

از زمان راه اندازی آن در 24 می تا 26 ژوئن، این کانال 473,709,858 بازدید داشته و 5.2 میلیون دلار درآمد داشته است. درآمد روزانه تبلیغات از 100 هزار در چند روز اول به افزایش قابل توجهی در ماه گذشته افزایش یافته است.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، داده های Social Blade نشان می دهد که این کانال در دو هفته گذشته به طور متوسط ​​21 میلیون بازدید در روز داشته است که معادل پرداخت 230000 دلار درآمد تبلیغات در روز در 14 روز گذشته است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *