پس‌لرزه‌های مناظره انتخاباتی؛ ‌حامیان بزرگ مالی بایدن را تنها می‌گذارند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

عربی: جو بایدن رئیس جمهور آمریکا علیرغم درخواست ها مبنی بر کناره گیری از انتخابات ریاست جمهوری در جشن «روز استقلال» اعلام کرد که به کارزار انتخاباتی ادامه خواهد داد و تاکید کرد که «هیچ جا نخواهد رفت». بایدن با درخواست برخی از حامیان ثروتمند دموکرات برای کناره گیری مواجه است.

این درخواست ها پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره ریاست جمهوری افزایش یافت. حداقل دو تن از حامیان حزب دموکرات اعلام کردند که تا زمانی که بایدن نامزد حزب باشد، کمک های مالی خود را قطع خواهند کرد.

مقامات کمپین بایدن با این حامیان مالی تماس گرفته اند، اما این تلاش ها نتیجه ای در بر نداشته است. ابیگیل دیزنی، نوه بنیانگذار شرکت والت دیزنی، روز پنجشنبه، 15 جولای، اعلام کرد تا زمانی که بایدن در رقابت باقی بماند، به حزب دموکرات کمک مالی نخواهد کرد.

دیزنی در بیانیه ای اعلام کرد که به بایدن احترام می گذارد و او را “مرد خوبی” توصیف کرد که به کشورش خدمت کرده است، اما افزود: “اگر بایدن کنار نرود، دموکرات ها شکست خواهند خورد و عواقب این شکست وخیم خواهد بود.”

Axios همچنین گزارش داد که Gideon Stein، رئیس صندوق Moriah، کمک‌های 3.5 میلیون دلاری این خیریه را متوقف کرده است. استاین گفت که همه حامیان اصلی تشکیلات معتقدند که حزب دموکرات برای پیروزی در انتخابات به نامزد جدیدی نیاز دارد.

رید هستینگز، یکی از حامیان اصلی حزب دموکرات و بنیانگذار نتفلیکس، نیز به نیویورک تایمز گفت که بایدن باید کناره گیری کند «تا یک رهبر قدرتمند دموکرات بتواند ترامپ را شکست دهد و آمریکا را ایمن نگه دارد».

پس از عملکرد ضعیف بایدن در مناظره 27 ژوئن، دموکرات های کنگره به طور فزاینده ای نگران شکست بایدن 81 ساله در انتخابات آمریکا هستند. بایدن و دستیارانش عملکرد ضعیف در مناظره را به عواملی مانند سرماخوردگی و تفاوت زمانی با سفر به خارج از کشور در اوایل ماه نسبت دادند.

پس از این مناظره، دو نماینده دموکرات، لوید داگت از تگزاس و رائول گریجالوا از آریزونا، از بایدن خواستند از انتخابات کنار بکشد.

همچنین 60 درصد از رای دهندگان در نظرسنجی Morning Consult گفتند که نامزد دموکرات باید جایگزین بایدن در انتخابات نوامبر شود.

قرار است روز جمعه، بایدن به تلاش های خود برای اطمینان بخشیدن به مردم در مورد توانایی های خود ادامه دهد. او این کار را با برگزاری یک گردهمایی مبارزاتی در مدیسون، ویسکانسین و پس از آن مصاحبه با ABC انجام خواهد داد. او قرار است هفته آینده کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *