پلی‌استور به‌زودی امتیاز اپ‌ها را به تفکیک نوع دستگاه نشان می‌دهد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

زومیت: همانطور که می دانید در حال حاضر گوگل پلی استور از فرم فاکتورهای مختلفی برای نمایش اطلاعات اپلیکیشن ها پشتیبانی می کند. این فروشگاه دارای آیکون‌های مخصوص تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها است و امکان مشاهده نتایج برنامه‌های جداگانه برای هر دستگاه را ارائه می‌دهد. حال به نظر می رسد گوگل تغییر کوچک اما مفید دیگری را در سیستم نمایش امتیاز اپلیکیشن های منتشر شده در اپ استور اعمال خواهد کرد.

طبق اعلام AndroidAuthority، بررسی نسخه 34-41.7.16 پلی استور نشان می دهد که روش آسان تری برای مشاهده طبقه بندی اپلیکیشن ها بر اساس نوع دستگاه به این فروشگاه اضافه شده است.

پلی استور به زودی طبقه بندی برنامه ها را بر اساس نوع دستگاه ارائه می دهدپلی استور به زودی طبقه بندی برنامه ها را بر اساس نوع دستگاه ارائه می دهد

فهرست برنامه‌های App Store در حال حاضر دارای بخشی برای نمایش سازگاری با دستگاه‌های مختلف مانند تلفن، کروم بوک و تبلت است. با کلیک بر روی یکی از این بخش ها کاربران می توانند امتیاز اپلیکیشن مورد نظر را برای یک دستگاه خاص مشاهده کنند اما با تغییر جدید دیگر نیازی به کلیک نیست و امتیاز به صورت مستقیم نمایش داده می شود.

نمایش طبقه بندی برنامه های App Store بر اساس نوع دستگاه یک تغییر کوچک اما عملی است که باعث صرفه جویی در وقت کاربران می شود. بنابراین امیدواریم هر چه سریعتر این قابلیت در دسترس عموم قرار گیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *