کره‌جنوبی باید در کیش هتل بگیرد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: کره جنوبی با حضور در گروه دوم مقدماتی جام جهانی در شرایط خاصی زندگی خواهد کرد.

با قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا، مقرر شد تیم ملی کره جنوبی در گروه دوم این رقابت ها به مصاف نمایندگان عرب زبان خاورمیانه برود. کره جنوبی که همواره در جدال با تیم های غرب قاره آسیا با مشکلاتی مواجه بوده است، اکنون باید در گروهی که 5 تیم از غرب آسیا را در خود جای داده است، برای صعود به فینال جام جهانی مقابل آمریکا، کانادا و مکزیک تلاش کند.

عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت پنج رقیب کره جنوبی هستند، هرچند رسانه های کره ای خوشحال هستند که آنها را با قطر و امارات با پینتو (سرمربی سابق کره جنوبی) و کره شمالی همگروه نمی کنند، اما آنها از آن راضی هستند. تیم ملی کشورشان فقط با تیم های عربی روبرو می شود و این برای آنها اصلا جالب نیست.

بدیهی است که از آنجایی که کره جنوبی در خاورمیانه نیست، آنها باید مسیر طولانی را برای انجام مسابقات خود طی کنند و جالبتر این است که کره جنوبی با تیم هایی روبرو خواهد شد که از رویارویی با آنها راضی نخواهند بود. به عنوان مثال آنها به مصاف اردن می روند و آخرین بازی این دو تیم در جام ملت های آسیا 2023 بود که اردن توانست در نیمه نهایی کره جنوبی را شکست دهد و عراق و کویت حریفانی هستند که همیشه عملکرد خوبی مقابل کره دارند.

کره جنوبی با اخراج کلینزمن شرایط متفاوتی را برای خود ایجاد کرده و امیدوار است در این تورنمنت که از 5 شهریور آغاز می شود نتایج خوبی کسب کند تا بدون شک صعود خود را تایید کند.

شیاطین سرخ فوتبال آسیا پس از جام جهانی 2010 هرگز نتوانستند به عنوان تیم اول از گروه صعود کنند و از سال 2014 تا 2022 همواره در گروه خود پس از کشورمان ایران در رده دوم قرار گرفتند و حالا این یک فرصت برای آنها است. تا از سایرین بالاتر برود و نمایندگان خاورمیانه با حضور در گروه دوم جواز حضور در جام 2026 را کسب کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *