گزینه پرسپولیس در باشگاه الفجیره امارات رویت شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبر: یکی از بازیکنانی که پرسپولیس برای فصل آینده روی آن حساب می کند حالا در این باشگاه اماراتی دیده شده است.

محمدرضا آزادی یکی از بازیکنانی است که پرسپولیس در لیگ بیست و چهارم به او تکیه کرده و در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر قرمزپوشی بازیکن سابق استقلال به گوش می رسد. البته آزادی همچنان با نساجی قرارداد دارد و جدایی او از قرمزپوشان مازنی مشروط به شرایطی است. آزادی یک فصل دیگر نساجی محسوب می شود اما بند فسخی در قراردادش دارد که بر اساس آن در صورت پرداخت 330 هزار دلار به این باشگاه می تواند قرارداد را فسخ کرده و تیم جدید خود را انتخاب کند.

اتفاقاً از اطراف نساجی خبر می رسد که آنها مشکلی با جدایی آزادی ندارند و تیم جدیدش برای آنها فرقی نمی کند، بلکه فقط می خواهند مبلغ بند فسخ را بگیرند و به آزادی گفتند اگر این پول را بدهد، می تواند برود. در حالی از این موضوع مطلع شدیم که صحبت هایی درباره پیوستن محمدرضا آزادی به تیم العروبه امارات مطرح شده بود، حالا صحبت ها درباره حضور این بازیکن در فجیره امارات جدی شده است و محمدرضا آزادی برای گفت و گو به امارات رفت. آنها

نسجی اصرار دارد که اگر 330 هزار دلار بگیرد، با جدایی آزادی موافقت می کند، اما مشکل اینجاست که العروبه 600 هزار دلار به نسجی پیشنهاد داد که 330 هزار دلار آن به نسجی و 50 هزار دلار به مدیر برنامه در امارات می رسد. . به نظر می رسد او باید مبلغی را به مدیر برنامه های خود در داخل ایران می پرداخت و به همین دلیل در مجموع کمتر از 200 هزار دلار دریافت می کرد و همین موضوع باعث شد محمدرضا برای عقد قرارداد در امارات تردید کند. آخرین خبرها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس با همتایان خود در نساجی تماس گرفته و می خواستند محمدرضا آزادی را در ترکیب خود قرار دهند اما مازندرانی ها تاکید کردند که در این زمینه باید با خود این بازیکن صحبت کنند زیرا تنها با جدایی او موافقت کرده اند. آنها با داشتن بند فسخ، اصلاً برایشان مهم نیست که تیم بعدی محمد ردا، آزادی العروبه امارات باشد یا او را در فجیره یا پرسپولیس ببینند. سخنانی که کارگران نساجی به کارگران فولاد گفته اند. نساجی تنها در صورت دریافت 330 هزار دلار آزادی را آزاد می کند.

به نظر می رسد فجیره اکنون برای آزادی پیشنهادی داده است که به صرفه تر از پیشنهاد سبد خرید است. آزادی دقایقی پیش در باشگاه فجیره امارات دیده شد و به گفته یکی از نزدیکانش با مدیران این باشگاه تازه ارتقا یافته بر سر مسائل کلی به توافق رسیده و تنها توافق بر سر جزییات باقی مانده است.

فجیره امارات امسال بار دیگر به لیگ برتر صعود کرده و در سال های اخیر علی اصغر مدیر روستا، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان نیز در این تیم بازی کرده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *